2017. december 22., péntek

Catherine Rider: Csók New Yorkban

Kíváncsi voltam a Book a slooth club decemberi könyves meglepetés dobozára, ezért megrendeltem, így talált meg ez a könyv.



A 17 éves angol Charlotte 4 hónapot töltött New Yorkban, de ez az időszak nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, főleg mert a nagy szerelme, Collin egy hete szakított vele. Semmire nem vágyik, csak hogy hazarepüljön és a karácsonyt a családjával töltse, de egy hóvihar megakadályozza ezt és kénytelen még egy napot New Yokban maradni, pont karácsony este.
Anthony kimegy a new yorki reptérre gyönyörű barátnője, Maya elé, de a lány jéghidegen közli vele, h már mással van. A két elhagyott, csalódott fiatal szerelmes megismerkedik a reptéren és mivel a fiú nem akar ezek után hazamenni a szüleihez úgy döntenek, nyakukba veszik a várost karácsony este. Közben követik a Hogyan tedd túl magad az exeden 10 egyszerű lépésben c. könyv instrukcióit
vesznek egy kutyát, buliba mennek, karácsonyi kórusban énekelnek, ruhákat válogatnak egymásnak. Persze nincs túl nagy meglepetés, az együtt töltött intenzív idő és a sok közös kaland után happy enddel zárul a történetük.


Nem valószínű, h megvettem volna ezt a könyvet, ha nem ezzel lep meg a Book a sloth club, bár aranyos volt, némi karácsonyi körítéssel - de azért nem ettől fog senki karácsonyi hangulatba kerülni – de nem igazán az én stílusom. Meglepett, h ennyire fiatalok a szereplők, olvasás közben rá is jöttem, h kinőttem már az ilyen történetekből. Tudatosan nem szoktam ilyen könnyed limonádékat magyarul olvasni, valahogy ezeket jobban szeretem németül, megint erre jöttem rá, szóval a nyelv miatt is kicsit furcsa volt nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése