2016. december 26., hétfő

Katrin Koppold: Zimtzauber

Kicsit kettősek az érzéseim a könyvvel kapcsolatban. Egyrészről nagyon tetszett, régen nevettem ilyen jókat egy könyvön, vicces szereplők és párbeszédek, sok szituáció komikum. Másrészről viszont csalódott voltam a végén, szerintem nagyon váratlanul lett vége.Ráadásul sok minden nagyon felületes benne, ezek közül néhányat talán érdemes lett volna kifejteni.


Elisa egy régi kis könyvesboltot vezet és nem elég a karácsony előtti sok tennivaló, még a tulajdonos is bekeményít, ráadásul még egy kéményseprőt is ki kell hívni egy kandallóba szorult galamb miatt. Innentől kezdve aztán nem várt fordulatot vesznek az események: Elisát, mintha a balszerencse üldözné és ebben egy jósnő is megerősíti, bocsánatot kell kérnie és ki kell engesztelnie valakit, aki ellen elkövetett valakit. Márpedig Elisa – véletlenül – jól fejbe kólintotta a kéményseprőt, így hát az ő bocsánatától reméli az élete normális kerékvágásba történtő visszaállását. Nyomoz, utána utazik, szervez, rendezkedik és a bocsánatkérésével üldözi a rendívül jóképű – naná;) – sértettet, közben hülyébbnél hülyébb helyzetekbe keverve magát és a kéményseprő cégvezető Markot egy luxus wellness hotelben. Sziporkázó poénok, természeti „katasztrófák” közepette aztán együtt töltik az ünnepeket és persze a happy end sem marad el.
A címét - Fahéjvarázslat - nem nagyon értem, de ennek ellenére egy újabb karácsonyi "hangulatfelelős" könyvet olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése