2017. szeptember 9., szombat

Kristin Newman: Amíg ti szültetek, én...

Véletlenül bukkantam a könyvre és mivel ez is utazgatós, lecsaptam rá, aztán kicsit csalódtam. Az írója, sikeres hollywoodi forgatókönyvíró, többek között dolgozott az Így jártam anyátokkal c. sorozatban is és a könyv az ő társkereső kálváriájának krónikája.


Huszas évei- és egy hosszú kapcsolata végén kezdett nagy utazgatásba, kezdetben a barátnőivel, majd ahogy azok sorra mentek férjhez és lettek anyává, egyedül. Kristin bejárva Argentínát, Új-Zélandot, Izraelt, megfordult Moszkvában, Amszterdamban, a Holt-tenger partján és mindenhol önmagát illetve a boldogságot keresi. Gyorsan ráérez a forró, futó kalandok és a külföldi férfiak varázsára, de aztán rá kell jönnie, h mégiscsak tartós kapcsolatra, házasságra, családra vágyik. Ennek érdekében nem vesztegeti az időt, görcsösen próbálkozik néhány kiszemelttel és fáradhatatlanul randizik, mígnem aztán közel a negyvenhez érkezik meg az életébe az, akire várt.
Fejezetekre bontva írja le a legizgalmasabb külföldi utazásainak kalandjait, voltak ezek között tényleg olyanok, ahol egyensúlyban voltak a liezonok és a helyi élmények leírásai, de sokszor nekem túl sok volt ő és az erotikus kalandjai.Ahhoz képest, h forgatókönyvíró – persze azért az nyilván valamennyire más műfaj – az eleje elég nehézkes volt, aztán vagy megszoktam, vagy tényleg jobb lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése