2017. február 4., szombat

Audrey Carlan: Calendar Girl – verführt

Teljesen véletlenül bukkantam a sorozatra és rögtön bele is kezdtem. A 4 kötetből álló sorozat – ami az USÁ-ban hatalmas sikert aratott – mindegyik része 3-3 hónapot ír le. A New York Times szerint „Egy olyan szerelmi törtnét, mint a Pretty Woman, csak még forróbb”. Van benne valami…


Nekem minden napra egy hónap jutott, így gyorsan végeztem az első résszel és ugyanilyen leosztásban (1nap-1hónap) olvasom továbbra is a köteteket.
A 24 éves Mia kényszerhelyzetbe kerül: apját 1 millió dolláros tartozása miatt a lány volt pasijának emberei úgy összeverték, h kómában fekszik és még cudarabb dolgok következnek, ha nem fizetnek. A lány egyetlen lehetősége, h elfogadja nagynénje ajánlatát és eszkortlány lesz, vagyis calendar girl. Minden ügyféllel egy hónapot tölt 100 000 dollárért, ez idő alatt náluk lakik, a kísérőjük, azt a szerepet játssza, amit neki szánnak és bár szexuális szolgáltatás nincs a szerződésben, de nem kizárt a lány beleegyezésével, plusz pénzért.
Nyilván a szolgáltatás ára már garantálja, h Mia 1 éve teljes luxusban teljen, de nagyon kíváncsi voltam, miért kell ezeknek a dúsgazdag, jóképű adoniszoknak pénzt fizetni egy nőnek, de Carlan elég jó válaszokat ad, mindenkinek megvan a maga oka, miért akarja Miát.
Januárban a szőke szörfös forgatókönyvíró életébe és ágyába csöppen és már rögtön az első hónap után felmerül, h nála marad, a férfi az adósságát is kifizetné, Mia végül mégis tovább áll, de Weshez szoros kapocs fűzi. Ez viszont nem akadályozza meg abban, h februárban beleugorjon a következő kuncsaft, a francia művész ágyába is, miközben sokat tanul magáról, szerelemről, szeretetről. Márciusban egy olasz famíliát kell meggyőznie, h ő az – egyébként meleg – egyetlen fiú és étteremlánc örökös menyasszonya, helyette azonba inkább Tonyt győzi meg mássága vállalásáról és közben barátokra talál megbízóiban. Az én favoritom is Mr. Januar volt, Wes és nagyon reméltem az első kötet elolvasása után, h még találkozunk vele, teljesült a kívánságom;).
Minden hónap egy új férfi, egy új város, új élethelyzet, új döntések – jó ötlet, izgalmas megvalósítás. Elmerülünk mi is a szuper gazdagok és szuper szépek világában a hús-vér Miával, aki természetes telt idomaival, emberi hibáival nem a szokásos „tökéletes cicababa”, szókimondó, érzelmes, humoros, megkedveltem. Persze már csak a téma miatt is, van jócskán szexleírás, időnként már kicsit sok is volt, de azért nem a Szürke 50 árnyalata, szerencsére.
Az első rész már magyarul is megjelent, sajnos más borítóval, ami szerintem még olcsóbb és közönségesebb tartalmat sejtet, legalábbis számomra, nekem sokkal jobban tetszett pl. a német címlap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése